Karesuando

Sitter i Karesuando och väntar på att bussen mot Kilpisjärvi ska gå. Vi har ett par timmar kvar tills dess. Vädret är för närvarande helt perfekt för vandring. Växlande molnighet, skapligt med vind och lagom varmt. Ska bli skönt att komma iväg nu efter allt resande men framförallt en massa väntande. Under den första etappen, ca 18 mil, ner till Abisko kommer vi till större delen gå på norsk sida och vi har ingen aning om när och var vi kan ha mottagning så räkna inte med alltför täta uppdateringar närmaste veckan. 
Vi trycker in vår första positionsangivelse på spoten någon gång i kväll när vi når startpunkten vid treriksröset. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus Reimhagen

Jag kommer att följa er och suga i mig alla era erfarenheter inför min vandring nästa år.
Lycka till!
Magnus

2013-07-15 @ 15:36:59
URL: http://www.vandrafritt.n.nu
Postat av: Cathis

Håller tummarna för att ni slipper snö som de utlovat. Lycka till nu :-)

2013-07-16 @ 10:31:45
Postat av: Annica

Lycka till på Er resa. Vi följer den här hemifrån. Kram från Kent & Annica. ☀☀

2013-07-18 @ 09:38:11
Postat av: Håkan

Jag har precis börjat läsa eran blogg. Stugan på fotot är samma stuga jag sov i förra året under min cykeltur från Treriksröset till Smygehuk, världen är allt bra liten (eller kanske det är Karesuando som är litet?).

Svar: Förmodligen det senare😀 Vi sov gott i den!
fjallpromenaden.blogg.se

2013-09-26 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0